サぺル
If you can read this, you have voided your warranty.
- 1.33K Posts
- 1.35K Comments
deleted by creator
Jeśli ci się podobało to jest jeszcze “Życiorys”.
Każdy z nas powinien zrobić w tym autorski procesor.
Z dedykacją dla naur.
Opowieść o rewersie DSP z instrumentów muzycznych.
Raczej chodziło o to byś opowiedział coś o RE w grach.
@lacky mógłby opowiadać, ale chyba zagląda tu raz na miesiąc.
Jakiś rozpieszczony ostatnio jesteś jeśli chodzi o re. Zdeterminowany człowiek będzie czytał deasm jak książkę, na poziomie abstrakcyjnych powtarzalnych bloków i idiomów. Bo chyba sam nie masz problemu ze zrozumieniem wygenerowanego asma z własnego kodu?
95 by się zmieścił w cache CPU.
W odróżnieniu od 95, X11 był krytykowany na początku lat 1990, za małą wydajność.
Uznałem, że skrypty i vm ułatwiają. Wymagają interfejsów, które są bardziej czytelne.
Oglądałem kiedyś jakąś sesję dekompilacji gry. Nie starano się tam dokładnie wszystkiego rozpracować. Rozpracowywano to co byli w stanie/co było potrzebne. To czego nie byli, oznaczali jako niewiadoma z sugestiami, że jakieś wartości powodują coś. Ale nie wiadomo z czego to wynika.
W przykładzie który podałeś ułatwieniem są entity. Trzeba śledzić wartości i patrzyć co powoduje zmiany podczas gry.
Ja wytrzymałem do Meritum.
Widziałem prostownik selenowy. Wujek ładował akumulatory w ubikacji. Miał tam prostownik własnej produkcji. Wszystko na wierzchu przykręcone do drewnianej deski.
Przecież ludzie siedzą przy narzędziach do rewersu i starają się sami zrozumieć, nadając odpowiednie nazwy funkcjom. Jeśli coś zostało napisane z użyciem popularnych bibliotek, frameworku lub silnika, to ułatwia.
Teraz jest inny kontekst. Jeśli MS zapewni odpowiednią niezależność od US, wtedy chętnie skorzystają.
サぺルOPMtoInteresting•#BestProgrammingTalk Writing an ultra-portable game without using an engine - Sos SosowskiPolski1·8 days agoZmieniłem blitter na swój, specjalizowany. Losowe pobieranie z małych źródłowych buforów, liniowe zapisywanie do dużego FB. Zszedłem do 2ms bez optymalizacji specyficznych dla CPU.
Ciekawe jak sobie radzą wypożyczalnie hulajnóg i rowerów. Bo czasem naliczają opłatę za odłożenie w złym miejscu.
サぺルOPMtoInteresting•I Fought in Ukraine and Here’s Why FPV Drones Kind of Suck - War on the RocksPolski1·9 days agoMoże nie są na bieżąco z influencerskimi nazwami. Coś jak jabłko, w którym nawet się nie używało nazwy skeumorfizm, mimo że cały internet tak mówił o ich dizajnie.
Nie mam pojęcia po co komu ta marka? Pewnie były właściciel ucieszył się z miliona.
O! Nowy lektor.
Mnie ten sprzęt rozwalił: https://en.wikipedia.org/wiki/FM_Towns_Marty
Wybiegł w przyszłość najpierw o około 10 lat, a potem o 30.
Ogień wygląda ładnie ze względu na dobrane kolory. Jednak widać w nich algorytm. Taki ogień jest możliwy. Tylko scena tego nie uzasadnia.
Ciekawe czy shadery byłyby dobrym porównaniem energochłonności renderowania przez CPU i GPU?
サぺルOPMtoInteresting•I Fought in Ukraine and Here’s Why FPV Drones Kind of Suck - War on the RocksPolski1·12 days agoBo pewnie takie to 99% misji. Wszyscy się tym jarają. On brał w tym udział.
O dronach wielokrotnego użytku i bombardujących też wspominał. Ale tak jakby nie miał styczności. Więc się nie rozwodził. Tak jak wspomniał o światłowodowych.
Mi się artykuł podobał. Pokazał trochę prawdy o tym jak to funkcjonuje. Okazało się przy okazji, że moździerz tańszy.
Lacky czy podoba ci się temat systemu “reaktor”?