サぺルM to InterestingEnglish · 5 days agoModeling the World in 280 Characters | Codropstympanus.netexternal-linkmessage-square2linkfedilinkarrow-up11arrow-down10
arrow-up11arrow-down1external-linkModeling the World in 280 Characters | Codropstympanus.netサぺルM to InterestingEnglish · 5 days agomessage-square2linkfedilink
minus-squarenaurlinkfedilinkPolskiarrow-up1·3 days agoNiezłe tutoriale od tego samego autora: https://mini.gmshaders.com/ Podobają mi się te efekty oparte na turbulencjach: https://www.shadertoy.com/view/Wf3SWn https://www.shadertoy.com/view/3XXSWS
minus-squareサぺルOPMlinkfedilinkPolskiarrow-up1·edit-23 days agoOgień wygląda ładnie ze względu na dobrane kolory. Jednak widać w nich algorytm. Taki ogień jest możliwy. Tylko scena tego nie uzasadnia. Ciekawe czy shadery byłyby dobrym porównaniem energochłonności renderowania przez CPU i GPU?
Niezłe tutoriale od tego samego autora: https://mini.gmshaders.com/
Podobają mi się te efekty oparte na turbulencjach:
Ogień wygląda ładnie ze względu na dobrane kolory. Jednak widać w nich algorytm. Taki ogień jest możliwy. Tylko scena tego nie uzasadnia.
Ciekawe czy shadery byłyby dobrym porównaniem energochłonności renderowania przez CPU i GPU?