Today, we'll review the source code for RE3– the reverse-engineered C++ source code for Grand Theft Auto III and Vice City. We'll look at the code for Pedest...
Później Rockstar nadrobił ;-) Popełnili takiego Red Dead Redemption 1, gdzie sami deweloperzy wspominali o takim burdelu w kodzie, że sami byli w szoku, że to jakkolwiek działało. Chyba do tej pory można znaleźć w necie kompilacje błędów, które nigdy nie zostały naprawione.
Czy nie każdy dev tak mówi o swoim starym kodzie? Z drugiej strony filozofujący ludzie z gamedevu zawsze opowiadają, że produkcja gry to dość dynamiczne działanie. To był jeden z argumentów o tym czemu się tam nie sprawdza Rust. Bo wymaga jasno zdefiniowanych projektów.
Później Rockstar nadrobił ;-) Popełnili takiego Red Dead Redemption 1, gdzie sami deweloperzy wspominali o takim burdelu w kodzie, że sami byli w szoku, że to jakkolwiek działało. Chyba do tej pory można znaleźć w necie kompilacje błędów, które nigdy nie zostały naprawione.
Czy nie każdy dev tak mówi o swoim starym kodzie? Z drugiej strony filozofujący ludzie z gamedevu zawsze opowiadają, że produkcja gry to dość dynamiczne działanie. To był jeden z argumentów o tym czemu się tam nie sprawdza Rust. Bo wymaga jasno zdefiniowanych projektów.