Nieźle się trzyma (babcia i Mazda). Złośliwi twierdzą, że Mazdy rdzewieją już w fabryce. ;-)
To może zależeć od kraju i serwisowania.
Czy to ci sami złośliwi dla których awaria uszczelki pod głowicą to tragedia i każdy samochód elektryczny się pali?
Pewnie dalekie echa starej afery z ocynkiem Mazdy https://autoblog.spidersweb.pl/jacek-balkan-mazda-polemika
Nie pamiętam czym to finalnie się skończyło, bo tam obie strony co chwilę przerzucały się argumentami, a mnie samego też to wtedy średnio interesowało.
Chodzi mje o to, że jak w Japonii oddasz pojazd do dobrego serwisu to zajmą się wszystkim co uznają za zużyte. Nie wiem czy ktoś się tak bardzo przejmuje kosztami. Skoro samochód babci przetrwał 25 lat. Średnia na przeglądzie to zwykle 6 lat. Więc musiała oddawać go w dobre ręce.
Ostatnio ktoś oddał do serwisu trzydziestoletnią ciężarówkę, która głównie stała w garażu. Do wymiany było całkiem dużo elementów. Suma wyszła zaskakująco niska. Około 270000 円 czyli jakieś 6k PLN.
Rzeczywiście, zapomniałem o tych, którzy rozkręcają pół samochodu, żeby zmienić żarówkę ;)
Jaką żarówkę? Teraz masz zintegrowane reflektory LED. :-)
Sprawdzenie stanu rozrządu w golfie: https://youtu.be/LiKhjnRmayU?t=365