• サぺルOPM
    link
    fedilink
    Polski
    arrow-up
    1
    ·
    12 days ago

    To może zależeć od kraju i serwisowania.

    Czy to ci sami złośliwi dla których awaria uszczelki pod głowicą to tragedia i każdy samochód elektryczny się pali?

    • naur
      link
      fedilink
      Polski
      arrow-up
      1
      ·
      edit-2
      12 days ago

      Tutaj pan pokazuje części, które rzekomo trzeba zdemontować po awarii uszczelki pod głowicą w Mazdzie CX-9.
      Podobno potrzebne było kilkanaście godzin pracy.

      • サぺルOPM
        link
        fedilink
        Polski
        arrow-up
        1
        ·
        10 days ago

        Chodzi mje o to, że jak w Japonii oddasz pojazd do dobrego serwisu to zajmą się wszystkim co uznają za zużyte. Nie wiem czy ktoś się tak bardzo przejmuje kosztami. Skoro samochód babci przetrwał 25 lat. Średnia na przeglądzie to zwykle 6 lat. Więc musiała oddawać go w dobre ręce.

        Ostatnio ktoś oddał do serwisu trzydziestoletnią ciężarówkę, która głównie stała w garażu. Do wymiany było całkiem dużo elementów. Suma wyszła zaskakująco niska. Około 270000 円 czyli jakieś 6k PLN.