India is a semiconductor design powerhouse. Nearly every major semiconductor company has a presence in India, designing some of the most advanced chips in th...
To widać jak na dłoni również na przykładzie motoryzacji w Polsce.
Produkujemy w kraju chyba każdy rodzaj części motoryzacyjnych poza układami scalonymi (u mnie na przykład tłumiki, chłodnice i klimatyzacje). Mamy linie produkcyjne kilku zachodnich marek.
Mogłoby się wydawać, że mając taki know-how nie powinniśmy być problemu z wprowadzeniem na rynek polskiej marki samochodów osobowych. Niestety kończy się zawsze na wielkich planach. ;-)
Dobrze, że przetrwała chociaż produkcja autobusów i ciężarówek.
Celna uwaga. Samochody też są wyzwaniem dla projektantów. W końcu muszą wytrzymać około 250kkm. Do tego nadwozie musi wpadać w odpowiednie gusta. Mieć odpowiednią aerodynamikę. Samochód musi się też czymś wyróżniać.
To widać jak na dłoni również na przykładzie motoryzacji w Polsce.
Produkujemy w kraju chyba każdy rodzaj części motoryzacyjnych poza układami scalonymi (u mnie na przykład tłumiki, chłodnice i klimatyzacje). Mamy linie produkcyjne kilku zachodnich marek.
Mogłoby się wydawać, że mając taki know-how nie powinniśmy być problemu z wprowadzeniem na rynek polskiej marki samochodów osobowych. Niestety kończy się zawsze na wielkich planach. ;-)
Dobrze, że przetrwała chociaż produkcja autobusów i ciężarówek.
Celna uwaga. Samochody też są wyzwaniem dla projektantów. W końcu muszą wytrzymać około 250kkm. Do tego nadwozie musi wpadać w odpowiednie gusta. Mieć odpowiednią aerodynamikę. Samochód musi się też czymś wyróżniać.