サぺル to HardwareEnglish · 11 months agoWorking in the Vision Prowww.youtube.comexternal-linkmessage-square12fedilinkarrow-up11arrow-down10
arrow-up11arrow-down1external-linkWorking in the Vision Prowww.youtube.comサぺル to HardwareEnglish · 11 months agomessage-square12fedilink
minus-squareLackylinkfedilinkarrow-up1·11 months ago“Wyobraziłem sobie coś w stylu pokoju Architekta z Matriksa.” Chyba pora odkopać stary pomysł ;-) https://www.youtube.com/watch?v=JOeY07qKU9c
minus-squareサぺルOPlinkfedilinkPolskiarrow-up1·11 months agoObsługa plików stałaby się pracą fizyczną. Jak w grze 倉庫番 (Sokoban). Żeby sobie przypomnieć nazwę musiałem zapytać pana dżepetto. Przy okazji dowiedziałem się, żę: Sokoban został stworzony w 1982 roku przez japońskiego programistę Hiroyuki Imabayashiego. Gra pierwotnie ukazała się na komputerach NEC PC-8801.
minus-squarenaurMlinkfedilinkarrow-up1·10 months agoPrawdziwym złotem w tej scenie jest to, że widząc Uniksa zaczyna od razu mówić o plikach.
“Wyobraziłem sobie coś w stylu pokoju Architekta z Matriksa.”
Chyba pora odkopać stary pomysł ;-) https://www.youtube.com/watch?v=JOeY07qKU9c
Obsługa plików stałaby się pracą fizyczną. Jak w grze 倉庫番 (Sokoban).
Żeby sobie przypomnieć nazwę musiałem zapytać pana dżepetto. Przy okazji dowiedziałem się, żę:
Prawdziwym złotem w tej scenie jest to, że widząc Uniksa zaczyna od razu mówić o plikach.