Ciekawe jak wygladała sytuacja z narzędziami do profilowania na MIPS w latach 90.
Wygląda na to, że Nintendo miało kiepskie metody pomiaru wydajności (albo crunch był taki, że nikt nie miał na to czasu).
Mówił trochę o tym w ramach opowiadania o loterii optymalizacji. Że oni coś optymalizowali, ale kod był zbyt dynamicznie zmieniany. Narzędzia były takie jak pokazał. Kolorowe paski podczas grania w odpowiednim trybie pokazywały ile gra spędza czasu w różnych miejscach kodu.
Ciekawe jak wygladała sytuacja z narzędziami do profilowania na MIPS w latach 90.
Wygląda na to, że Nintendo miało kiepskie metody pomiaru wydajności (albo crunch był taki, że nikt nie miał na to czasu).
Mówił trochę o tym w ramach opowiadania o loterii optymalizacji. Że oni coś optymalizowali, ale kod był zbyt dynamicznie zmieniany. Narzędzia były takie jak pokazał. Kolorowe paski podczas grania w odpowiednim trybie pokazywały ile gra spędza czasu w różnych miejscach kodu.