Ludzie na parkingu Costco nie podzielali chyba entuzjazmu autora filmu. ;-)
W sumie nie wygląda to źle, ale porównując możliwości np. z Waymo, Tesla nie robi już takiego wrażenia jak kiedyś.
Ciekawe jaki wpływ miała na to decyzja Muska, żeby nie integrować LIDARów w samochodzie.Waymo robi takie rzeczy (parkuje pod Costco)? Myślałem, że to dość ostrożna forma taksówki oparta na mapach 3d terenu.
To pierwsze wydanie. Pierwszy raz pozwolono na automatyczną jazdę do tyłu. Pewnie mają duże progi ostrożności.
Autopilot do normalnej jazdy jest już dość zaawansowany i bardziej asertywny.
Nie wiem, czy parkuje pod Costco, ale już roku temu poruszało się w ruchu ulicznym z pieszymi i ustępowało pierwszeństwa.
https://www.youtube.com/watch?v=TOV0ndPr0Dk (nawet jest polski akcent w w 16:15).Jeździ lepiej niż ja. Na dodatek jest bezobsługowy. Okropne te ulice.
Użytkownicy Tesli mają podobne nagrania. Jak już pisałem, normalny autopilot jest bardziej asertywny niż Summon. Tu masz starszą wersję autopilota jadącą po Costco https://tech.pr0n.pl/post/7213
Za to Waymo nie radzi sobie (nie radziło?) z “masowym parkowaniem”. Znajdziesz w internecie filmy ludzi, którzy mieli to nieszczęście, że pod ich oknami Waymo wynajęło parking dla swoich wozów. Kiedy wszystkie masowo wracają z trasy to wzajemnie blokują się na parkingu i w efekcie masz codziennie o 4 rano pobudkę z klaksonów https://www.youtube.com/watch?v=Xvs0K1LG1ac