This is her Odyssey. #Furiosa - Only in Theaters 2024Anya Taylor-Joy and Chris Hemsworth star in Academy Award-winning mastermind George Miller’s “Furiosa: A...
Kolor to jedno. Drugie to postaci które odcinają się od tła. Mam wrażenie, jakby wszyscy byli filmowani na green screenie.
Większość scen ma dwa pozomy głębi: aktora z jakimś obiektem na pierwszym planie i bardzo rozmazane tło (zazwyczaj jakąś pustynię/piasek). Dla mnie to wygląda jak zdjęcia robione w latach 80 na tle jakiejś foto-tapety.
Obiekty za postaciami mają sztucznie rozmyte krawędzi albo coś w stylu aberracji chromatycznej na niektórych krawędziach. To z kolei sprawia wrażenie, jakby próbowali coś ukryć w postprocessingu.
W pierwszej scenie na twarzy dziecka w klatce widać przez chwilę cień padający od strony kamery. Również na prętach klatki widać połysk od strony kamery. Na włosach aktora widać światło padające z prawej strony.
Pojazdy (cysterna) mają absurdalnie połyskliwe powierzchnie.
Kompletnie nie znam na robieniu filmów, a wyłapałem te rzeczy w 5 minut.
Kolor to jedno. Drugie to postaci które odcinają się od tła. Mam wrażenie, jakby wszyscy byli filmowani na green screenie.
Kompletnie nie znam na robieniu filmów, a wyłapałem te rzeczy w 5 minut.