• naurM
    link
    fedilink
    Polski
    arrow-up
    1
    ·
    edit-2
    5 months ago

    Ciekawe jaka jest proporcja liczby uszkodzeń z winy użytkownika (np. zalania sprzętu) vs. usterek z winy producenta (rozlutowania, spalenia układu). Lepsza szczelność sprzętu wcale nie rekompensuje tego, że użytkownicy nie mogą wymienić we własnym zakresie baterii, ekranu, nośnika czy klawiatury.

    Mogę się też założyć o czekoladę z okienkiem, że Thinkpad sprzed 10 lat ma większą szansę przetrwać zalanie płynem niż nowy MacBook. Chociażby z tej przyczyny, że ma otwory drenażowe pod klawiaturą i można z niego wyjąć baterię.

    • サぺルOP
      link
      fedilink
      Polski
      arrow-up
      1
      ·
      5 months ago

      Samsung wydawał kiedyś telefony i smartfony wodoodporne. Można było wymieniać w nich baterię.

      Jeśli chodzi o statystyki. Nie jestem kompetentny. Jestem raczej pod wpływem tej negatywnej propagandy. Więc mało obiektywnie bym się wypowiedział. Na zdrowy rozsądek mogę sugerować, że telefony są testowane. Jeśli wychodzą jakieś bugi sprzętowe to są raczej nietypowe. Pojawiające się w jakiś szczególnych przypadkach użycia.

      • naurM
        link
        fedilink
        Polski
        arrow-up
        1
        ·
        5 months ago

        Np. w przypadku gdy użytkownik źle trzyma telefon? ;-)

        • サぺルOP
          link
          fedilink
          Polski
          arrow-up
          1
          ·
          5 months ago

          To było nietypowe. Ludzie mówili, że trzeba było być na granicy zasięgu między dwoma nadajnikami.

          Albo gdy wyświetlacz/dotyk interferuje z przyciskiem power.