• サぺルOPM
    link
    fedilink
    Polski
    arrow-up
    1
    ·
    edit-2
    18 days ago

    Bawiłem się SDL3. Robiłem grafikę softwareowo. 4000 blitów 12x22px na klatkę za pomocą wbudowanej funkcji SDL_BlitSurfaceTiled z przeźroczystością za pomoca colorkey. Zajmowało to od 7 do 18 ms. Wydaje mi się, że gdybym napisał sam specjalizowane to byłoby wiele razy szybsze. Nie zrobiłem tak od początku bo się obawiałem różnych formatów bufora ramki.

    • naur
      link
      fedilink
      Polski
      arrow-up
      1
      ·
      18 days ago

      Jaki render driver i wymiary docelowego recta?
      Jeśli wypełniałeś po prostu jeden raz obszar o powierzchni 4000 kafelków, to spodziewałbym się lepszej wydajności.

      • サぺルOPM
        link
        fedilink
        Polski
        arrow-up
        1
        ·
        8 days ago

        Zmieniłem blitter na swój, specjalizowany. Losowe pobieranie z małych źródłowych buforów, liniowe zapisywanie do dużego FB. Zszedłem do 2ms bez optymalizacji specyficznych dla CPU.