• naur
    link
    fedilink
    Polski
    arrow-up
    1
    ·
    edit-2
    15 days ago

    Moim zdaniem nie ma w tym niczego dziwnego. Trzeba mieć po prostu dobry pomysł na grę i uporczywie go realizować.

    Na mnie większe wrażenie zrobiło Hero’s Hour - gra napisana w GameMakerze przez kolesia, który na co dzień jest psychologiem.
    Z tego wywiadu wynika zresztą, że brak doświadczenia w branży i używanie prostych narzędzi jest wręcz przewagą.
    Facet napisał najlepszy “demake” Heroes of Might and Magic, bo nikt mu nie powiedział, że się nie da i że to będzie mnóstwo roboty. :-)

    • サぺルOPM
      link
      fedilink
      Polski
      arrow-up
      1
      ·
      15 days ago

      Dziękuję za fajny przykład. 8-bit Guy kiedyś pokazał jak pisze swoje gry. Miał normalny notepad.exe i pisał w nim asm.

      Czy to znaczy, że “standardowi, internetowi” programiści są w jakiś sposób zniszczeni? Skupiają się nie na tym co trzeba?