I tried rendering Bad Apple inside of a particle-based fluid simulation.(I recommend watching in 4K if you can, as video compression is not overly friendly t...
Fajna metoda kompresji w tym bocie. Ciekawe czy pomogłoby dodanie jeszcze jednego poziomu kompresji polegającego na zapisywaniu różnicy między sąsiadującymi komórkami. Zakładam, że pixele będącę w pobliżu zmieniają się w krótkich odstępach czasu, więc zazwyczaj wartości byłyby bliskie 0.
Fajna metoda kompresji w tym bocie. Ciekawe czy pomogłoby dodanie jeszcze jednego poziomu kompresji polegającego na zapisywaniu różnicy między sąsiadującymi komórkami. Zakładam, że pixele będącę w pobliżu zmieniają się w krótkich odstępach czasu, więc zazwyczaj wartości byłyby bliskie 0.
Musisz spróbować i podzielić się doświadczeniem. Nawet jeśli nie wyjdzie, może być inspiracją do czegoś jeszcze lepszego.