Chyba embedded. Kiedys powiedziałbym, że gamedev, ale obecnie C# jest chyba bardziej popularny w tej branży.
Ludzie w firmach często nawet nie wiedzą, jaka wersja C++ jest wspierana przez dostępne narzędzia.
Mnóstwo ludzi nadal koduje używając praktycznie C++98, pomimo dostępu do feature’ów z C++17 czy 20.
Powszechne jest też przekonanie, że wdrożenie mechanizmów z nowszych wersji standardu powoduje często błędy kompilacji.
Tymczasem prawdziwą przyczyną tego problemów jest zazwyczaj agresywna optymalizacja w nowych kompilatorach, która ujawnia tylko stare błędy w istniejącym kodzie.
Kiedyś recenzowałem kilka źródeł. Proponowałem, że można zastąpić niektóre fragmenty nowocześniejszymi wyrażeniami. Niewiele to dało. Są ważniejsze problemy, niż zmuszanie ludzi do używania nieznanych przez nich elementów języka.
Nowoczesne wyrażenia mają kilka teoretycznych zalet. Mają one wartość jeśli cała reszta jest idealną kulą wody.
Chyba embedded. Kiedys powiedziałbym, że gamedev, ale obecnie C# jest chyba bardziej popularny w tej branży.
Ludzie w firmach często nawet nie wiedzą, jaka wersja C++ jest wspierana przez dostępne narzędzia.
Mnóstwo ludzi nadal koduje używając praktycznie C++98, pomimo dostępu do feature’ów z C++17 czy 20.
Powszechne jest też przekonanie, że wdrożenie mechanizmów z nowszych wersji standardu powoduje często błędy kompilacji.
Tymczasem prawdziwą przyczyną tego problemów jest zazwyczaj agresywna optymalizacja w nowych kompilatorach, która ujawnia tylko stare błędy w istniejącym kodzie.
Pan z tego postu https://tech.pr0n.pl/post/41701 twierdzi, że GD jest jedną z trzech największych branży używających C++.
Kiedyś recenzowałem kilka źródeł. Proponowałem, że można zastąpić niektóre fragmenty nowocześniejszymi wyrażeniami. Niewiele to dało. Są ważniejsze problemy, niż zmuszanie ludzi do używania nieznanych przez nich elementów języka.
Nowoczesne wyrażenia mają kilka teoretycznych zalet. Mają one wartość jeśli cała reszta jest idealną kulą wody.