Czy w latach 1980 były takie dema? Raczej skrole i proste animacje.
Ferris miał C# który generował dane dla [H]DMA w SNES, które strumieniowało dane do różnych I/O i pamięci w odpowiednim czasie.
Amigowcy ciągle narzekają na zasoby.
Na 8-bitach mogłeś strimować dane na dysk. Dużo ludzi ze sceny miało rozszerzenia pamięci. Słyszałem o kimś na C64, który miał coś podobnego do Freezera do rozwijania na żywo programu.
Czy w latach 1980 były takie dema? Raczej skrole i proste animacje.
Ferris miał C# który generował dane dla [H]DMA w SNES, które strumieniowało dane do różnych I/O i pamięci w odpowiednim czasie.
Amigowcy ciągle narzekają na zasoby.
Na 8-bitach mogłeś strimować dane na dysk. Dużo ludzi ze sceny miało rozszerzenia pamięci. Słyszałem o kimś na C64, który miał coś podobnego do Freezera do rozwijania na żywo programu.
Wtedy miałeś to co miałeś i starałeś się to wykorzystać jak najlepiej, np. tak: https://tech.pr0n.pl/post/36789