• naurM
    link
    fedilink
    Polski
    arrow-up
    1
    ·
    edit-2
    4 months ago

    Pewnie dlatego, że autorzy nie byli purystami i nie stosowali wszystkich technik programowania obiektowego.
    Myślę, że niejeden korporacyjny programista nie przepuściłby przez code review kodu, który ma switch-case zastępujący hierarchię obiektów. :-)

    Swoją drogą, na początku nie mogłem uwierzyć, że ktoś w kilka lat odtworzył tak złożony projekt.
    Zacząłem szukać informacji na ten temat i oczywiście okazało się, że GTA 3 zaliczyło wyciek symboli do portów na Androida i PS2.
    Czyli w sumie ta sama historia jak w przypadku Diablo i Tomb Raidera.

    • サぺルOP
      link
      fedilink
      Polski
      arrow-up
      1
      ·
      4 months ago

      Ja bardziej liczyłem na jakieś DDD lub ECS. Twoje spostrzeżenie też jest trafne. Nawet w komentarzach pisali, że wydaje się czytelne.

      Dziękuję za uzupełnienie historii powstania tego kodu.